1 Şubat 2011 Salı

Şeytan Üçgeni:Bölüm 5 Yitik Umutlar




1.Gün

Evimden çok uzaktayım.Beklentilerim ve hayallerimin dışında gelişiyor gidişatım.Parlak ışık,kavuran,göz alıcı parlaklık.Bu güneş olamaz.Başımı döndürüyor.Çorak arazi koşulları aynı kabuslarımda gördüğüm gibi.Susadığımı hissediyorum.Kolumdaki Pipboy'dan haritayı bir daha kontrol ediyorum.Doğru yoldayım.Bedenim yanıyor.Bu hisse hiç alışkın değilim.Yolculuğa başlamadan önce okuduğum dış dünya makaleleri ve izcilik yazıtlarında anlatılan kadar kolay olmadığını idrak etmem güç olmadı.

Vahşi ve zalimce.

Öğle sularında daha önce hiç duymadığım sesler işittim.Güçlü ayak sesleri ve homurtular.Sesler yolumun üzerinden bana doğru seyretmekteydi.Silahıma sarılarak,dizlerimin üzerine atış pozisyonuna geçtim.İlk gerçek atışım olacaktı.

Kalp atışlarım savaş davulları gibiydi.


Nefesim kesilecek gibi oldu.Kolları açmış,beyaz normal insan ellerinin 3 katı büyüklükte pençeleri olan yeşil iri gözlü ve vücudunda radyasyon kesecikleri taşıyan bu gecko adındaki garip yaratıkla aramızda bir metreden az bir mesafe vardı.İlk kurşun boğazını sıyırdı.Korkutucu bir çığlık attı.İkinci kurşun ise gök yüzünden bana doğru gelen sol koluna isabet etti.Güçlü pençesi yüzüme ineceğine,kanlar yüzüme yağdı.

Şok içindeydim.

2.Gün


Daha dış dünyanın yaşam koşullarına ayak uyduramamıştım.Gece'yi bulduğum kamp noktasında geçirdim.Ancak uyuyamadım.Titreme nöbetleri ve kusma sabahın ilk ışıklarına kadar devam etti.Radyasyon etkisini göstermeye başlamıştı.Rad-away ya da Rad-X işimi görebilirdi ancak bulunduğum yer de bulmam biraz zor gibi gözüküyordu.Halsizliğimin önüne geçmeliydim.Yolda ilerlerken yıkık dökük binalara denk geldim.Bir süre bu yıkıntıların arasında gezinerek işe yarayan bir şeyler aradım.Bir kaç broşür ve solmuş bir kaç kağıt parçası dışında çerçöp.

3.Gün

Tepelik bir arazinin yamacını da yoluma devam ediyordum.Evimden ayrıldığımdan beri yaşadığım hayal kırıklığını üstümden atmaya çalışmama rağmen,hüsrana uğramıştım.Buna rağmen görevime odaklanmalıydım.Tepe yamacının 200 metre doğusunda terk edilmiş başka evler yer alıyordu.Oraya doğru ilerledim.Etraf tekin gözüküyordu.Bir kaç kutu ve dolabı karıştırırken ensemde soğuk bir demir parçasız hissetim.Sonrası karanlık karanlık ve karanlık.


4. ve 5.Gün

Karnıma yediğim bir tekme ile uyandım.Bir grup kendini Khan olarak adlandıran kana susamış çetenin eline düşmüştüm.Üstümdeki eşyaları aldılar ve beni bir kafese tıktılar çaresizdim.Etrafıma bakındım ve yalnız olmadığımı gördüm.Bir kaç saat bekledikten sonra aralarından 2 tanesi beni kafesimden çıkarıp.Gözlerimi bağladılar.Ayaklarım ve ellerim bağlıydı.Nereye gittiğimi ve olacakları görmüyordum.Onların elinden kurtulup görevime doğru ilerlemeliydim başarısız olamazdım.Tüm hayallerim suya düşmüştü adeta.

Devam Edecek...

Bölüm 4
Bölüm 3
Bölüm 2
Bölüm 1



Lord magius/Haribo extreme culture aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails