25 Ocak 2011 Salı

Şeytan Üçgeni:Bölüm 4 S.S



Vegastan ayrılalı 6 saat olmuştu.Tehlikeli bölgeye yaklaşıyorduk.Raiderların bölgesine yarım günlük mesafedeydik.Elimizdekiler ilgilerini çekebilirdi;Ancak bizim onlara kaptıracak malımız yoktu.Sesiz ilerleyiş devam ederken Markus bir anda eğilmemizi söyledi.Yakınlarda ki kayalıkların yanında pusuya yattık.

Bir süre sonra korkunç bir uğultunun ardından bir kütle yanımızdan geçti.Dev çekirge sürüsüydü bu.Issız toprakların tehlikeli hayvanlarından.Sabah sökmek üzereydi.Kuzey doğu yönünde bir tepelikte ki mağara ağzında bir kaç saat dinlendikten sonra yola devam edecektik.Raiderların ayin sesleri ve sapkın çığlıkları nihai boşlukta yankılanıyordu.

Demir yumruk nöbet tutarken Markus ve ben dinlemeye başladık.Dört saat sonra beni uyandırdılar.Bu arada nöbet değiştirmişler ve son hazırlıkları tamamlamışlardı.Arkamızda ki izleri temizleyip yola devam ettik.Yolda bir kaç akrep ve Gecko ile kapışma dışında pek bir problem çıkmadı.Hava kararmasına yakın Vault-15 yakınların da bir alanda durduk.Terk edilmiş bir kasabayı andıran bu bölge de önderliği Demir yumruk devralmıştı.Büyük bir binanın arkasın da ki kuyudan aşağı ip sarkıttık.Aşağıya indiğimizde,yerin altında uzun geniş koridorlar uzanmaktaydı.Sessizliğini Bozan Demir yumruk''Bu tüneller güney N.C.R'e kadar uzanıyor.''dedi.

Bir çok suçlunun saklandığı bu bölgede emniyetteyiz.O zaman Shagy Sands'ın altından geçiyor değil mi?diye sordum.Olumlu manada kafasını salladı.

Aradığımız adama artık çok yaklaşmıştık.

Dar koridorlar da yaptığımız uzun yürüyüşün ardından geniş bir meydana varmıştık.Gerçekten de bahsedilen kadar varmış diye içimden geçirdim.Gizli Shaggy Sands aslı ile karşılaştırıldığın da bambaşka bir dünyaydı.Şansımız yaver gitmekteydi.

Markus ve Demir yumruk'a aradığımız adam hakkında bilgi verdikten 7 saat sonra Choked-Slut adlı mekanın önünde buluşmamızı emrettim.Eğer o ihtiyarı bulursak işler daha da kolaylaşacaktı.Üç kola ayrılmamız ilgi çekmemek adına da avantajlıydı.

Etrafta gezinirken pür dikkat kesilmiştim.Aradığımız adam yaşlı,zayıf,gaddar ve gücü elinde tutabilen biriydi.Söylentilere göre muhteşem savaş esnasında nükleer bombaları ateşleyen komutanlardan biriymiş.En belirgin özelliği ise gözlerinin altından elmacık kemiklerine kadar inen s harfine benzer yaralardı.Bu yüzden onu S.S. diye çağırıyorlardı.

Hiç gözden kaçacak bir tip değildi.Bir dönem Nero ve adamları ile çalışmış olan S.S,emekliye ayrıldıktan sonra yıllarca çalıştığı insanlara ihanet edip muhbirliğe başlamış,Vault city ve Brother hood of steel için bilgi sızdırmıştır.

Bu esnada Vault'ta

-3.katta arşiv odasının yanındaki odada form dolduruyorum.Benim dışımda 3 kişi daha var.Boşuna katıldıklarının farkındalar çünkü aralarındaki tek doktor benim.Formun ardından sıra ile küçük bir test dağıttılar.Gözüm kapalı yapacağımdan emindim.En son sıra benimdi.Sıranın bana gelmesini beklerken görevlileri izledim.Programlanmış Robotlar gibi çalışıyorlardı.Zihinlerinin bomboş olduğundan emindim.Sadece görevlerini yerine getiriyorlardı.Oysa ben kendimi dışarı atma umudu ile yanıp tutuşuyordum.Sıra bana gelince yaklaşık 9-10 dakika gibi bir süre içinde sınavı bitirdim ve heycanlı bekleyiş başladı.İşimin başına dönmek istemiyor,bir an önce sonucu öğrenmek istiyordum.Mesai saatinin sonlarına doğru sonuç açıklandı.


O an yaşadığım rahatlama tarif edilemezdi.-4'e gitmem söylendi.Burada Vault yöneticilerinin huzuruna çıkarak yeterlilik onayını almalıydım.Anlatıklarına göre dış dünyanın güvenlik kaderi ve Vault'ların güvenliği benim ellerimdeymiş.Marshall Von Lawless gibi bir kahramanın ameliyatını yapacağım için ileri de yöneticiliğe kadar yükselebileceğim hakkında uzun uzun konuştular.Artık -4'ten en yukarı doğru tırmanma vakti gelmişti.İlk baş -3'ten gerekli ekipmanları verdiler.

9mm pistol
1 adet yedek şörjör
14 adet matara
2 adet meşale
1 adet bıçak
1 stimpack
1 doktor çantası

ve Von Lawless için gerekli olan organ.Hepsini topladıktan sonra -2,-1 ve büromun bulunduğu 0.katta geldim.Uzun koridorun önündeki bekleyişim kısa sürdü.Görkemli dış dünya artık çok yakınımdaydı.

devam edecek...

1.Bölüm
2.Bölüm
3.Bölüm

Lord magius/Haribo extreme culture aittir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails