18 Ocak 2011 Salı

Şeytan Üçgeni:Bölüm 3 Eski bir Dost




Kervan işi git gide sıkıcı bir hal almaya başlamıştı.Günler süren yolculuklar,ıssız topraklarda her türlü tehlike.Yeri geliyor Raider kardeşlerimle çatışmaya giriyordum.

Junktown'a gelmeden önce ilk durağımız Shady Sands'idi.Bir dönem N.C.R'e bağlı olan Shady Sands şuan isyancıların yatağı konumunda.Hala geleneksel çiftçilik ve hayvancılık ile geçimlerini sürdürmekteler.Kapı'da bulunan güvenlik timleri isyancı birliklerine aitti.Tüm silahlarımızı topladı.Bir nevi gümrük kapısını andıran yerde sıraya girdik.Kervan güvenli bölgeye çekildi.15-20 dakika süren araştırmadan sonra geçiş izni verdiler.

Shady Sands'e uyuşturucu sokmak yasaktı tüm bu güvenlik önlemleri o yüzdendi.Çünkü uyuşturucu neredeyse Riaders'da o bölgelere de boy gösterirlerdi.iki gün bu fazla düzenli ancak bir o kadar da kanun dışı şehir de bir çok aranan ismin saklandığını görebilirsiniz.Fazla sesiz ve huzur dolu olan bu şehir ıssız toprakların en nefret ettiğim yerleşim alanlarındandı.

Şehrin üst kısmında gümrük,eski N.C.R binası,bir kaç ev dışında sağlık ocağı ve iki-üç dönüm ekim alanı bulunmaktaydı.Yer altına indiğimiz de ise bambaşka bir yüzü bizi karşılıyordu.Doğu N.C.R'e kadar uzanan yer altı şehri tüm haydutların güvenle yaşadığı bir yerdi.Kuyu yolu ile inilen bu yer Shagy Sands'ın üst kısmından kat kat iyiydi.

Raiders kasabası buradan 2 gün uzaklıktaydı.Kervan burada 3 gün mola verecekti ve bu beklediğim fırsattı.İyi değerlendirmeliydim.İlk olarak çöl insanı olduğumu ortaya seren cübbe ve kumaş parçalarından kurtulmalıydım.Onları bir kenara bırakarak sessizce yola devam ettim.İnsan derilerinden yaptığım tişörtüm görenlerin fazla ilgisini çekmişti.Herkesin suç dünyasında olduğu bir ortamda bu gayet normaldi.

Choked-Slut adındaki mekana girdim.Eğlence gerçekten buradaydı.Bir köşede barbut yanlar,fahişeler bilek güreşine tutuşmuş yarmalar,keşler,evsizler,dilenciler,yan kesiciler..Tüm dostlar burada toplanmışlardı.Bara doğru ilerleyerek içecek bir şey ısmarladım.

-Bir şişe booze!!!

-Hay hay


Şuh ses tonu ve yılan gibi vücudu aklımı almıştı.Kendime gelebilmek için dikkatimi etrafa verdim.Şişenin bar da ki sesini duyunca sesin geldiği yöne doğru göz ucuyla baktım.Göğüslerini sergiliyordu.''Başka bir arzun var mı ?'' diye sordu.Kafamı sağ-sola sallayarak cevabımı verdim.Ufaktan demlenirken bir yandan da etrafı izliyordum.Barbut oynayanlardan biri dikkatimi çekti.Orta boylu kırmızı kazaklı zayıf bir tipti.Zar attığı elinin üstünde B harfi yer alıyordu.Bu dövme hiç yabancı değildi.Garson kızı yanıma çağırıp adamı göstererek yanıma çağırmasını söyledim.


Bir süre sonra yanıma geldi.Tahmin ettiğim gibi bu jimmy B'di.Beni görünce sevinçle:

Jimmy B:Hey adamım nasılsın ? Nerelerdeydin seni küçük karga yavrusu.

Jimmy B'yle dostluğumuz çok eskilere dayanırdı daha Bishop'un adamı olmadığım yıllardı.Aynı zaman da Raider çetesinin de bir mensubu da değildim.New Reno'nun parlak ışıkları altında torba tutar ve arada sırada sokak dövüşlerine katılırdım.Jimmy ile dostluğumuz buradandı.Beni sokak dövüşlerinde keşfetti.New Reno'da ki Boks turnuvalarına soktu.Bir çok şampiyonluk kazanmıştık birlikte.O kadar yükseldik ki Bishop'un bile dikkatini çektik.Bize öyle bir teklifle geldi ki bunu kabul etmemek saçmalık olurdu.Hem Bishop'un özel boksörü olacaktım.Issız topraklar da kavga etmediğim insan kalmamıştı ve hatta Süper Mutantlar,Geckolar ve Death Clawlar ile daha dövüşüyordum.

Kuzgun:İyidir babalık hiç değişmemişsin hala kumara devam.

Jimmy B:Eski dostum,Şampiyon!! Hiç unutmamışsın beni ancak sen çok değişmişsin Bishop'la aran nasıl?

Kuzgun:Sürgün yedim.Uzun hikaye sonra anlatırım.Hala Raider'ım ancak kardeşlerimden uzak kaldım.Eve geri dönmek istiyorum.

Jimmy B:Olacağı buydu sonunda şampiyon.Bishop hep bizim gibileri oyuncağı olarak görür ve sıkılınca da bir kenara fırlatır.Sana yardım edebileceğim bir şey var mı? Bakıyorum da hiç silahın da yok üzerinde.


Kuzgun:Bishop ile aramızda geçen uzun mevzu bir gün elbet yüzleşeceğiz.Buraya bir kervan koruyucusu olarak geldim.Evin yolunu kaybettim anlayacağın.Fena vurgun yedim.Postumu zor kurtardım.

Jimmy B:Anlıyorum Dostum sana yardımcı olacağım ancak şuan tamamlamam gereken bir oyun var birazdan tekrar yanına geleceğim.

Diyerek barbut oynadığı yere geri döndü.Jimmy B,Bishop'un değnekçisi ve şarlatanıydı.Bishop'a her türlü bilgiyi sızdırırdı.Onu beklerken Bozze'yu yudumlamaya devam ettim.Barda ki kızı çağırıp;

-Boş odan var mı ? diye sordum Mekana geldiğimden andan beri beni süzen Choked adındaki kız bir süre sessiz kaldıktan sonra göğüslerinin arasından çıkardığı anahtarı bana uzattı ve ses etmeden arkasını döndü.Şişe bitmek üzereydi o esnada Jimmy B yanıma geldi.Garson kıza 2 bira siparişi verdi.Biralarımızı yudumlarken laflamayı sürdürdük.Laf arasında yarın ki turnuvaya katılmak isteyip istemediğimi sordu ve devam etti:

''Beş maç adamım sadece beş maçı kazanan galip geliyor,Ödül büyük.Tam 2500 kapak ve maç başına da 100 kapak veriyorlar.Şimdiden senin şampiyon olacağından eminim ve o yüzden bahisleri bile hazırladım.''

Gerçekten iyi miktar dedikten sonra planımı gözden geçirdim.Burada kalıp biraz para kazansam ve ekipman topladıktan sonra jimmy B ile yolumu tekrar çizsem hiç fena olmazdı.Yarın ki turnuvaya bu gece iyi hazırlanacağım kesindi.Jimmy B ile vedalaştık.Yarın burada buluşmak için sözleştikten sonra anahtarı kıza doğru sallayıp 4 numaralı odaya yöneldim.Pek geçmeden kız kapıdan içeri girdi....

Devam edecek...

Önceki bölümler için:

Bölüm:1

Bölüm:2

Lord magius/Haribo extreme culture aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails