11 Ocak 2011 Salı

Şeytan Üçgeni:Bölüm 2 Fırsat


Sabah suları N.L.V......

Yorucu bir gecenin ardından Markus ve Demir Yumrukla buluştum.

Tahsilat yapacağım 250 jet ve holodiski yerine ulaştırmamda yardım edeceklerdi. Avans aldığım 700'likapaktan 300'ünü 150'şer olarak eşit dağıttım.400 kapak iyi miktardı.

Tabi harcayacak yerin varsa.

Havanın kararmasını bekledik.Bu süre zarfında Cat Paw'da ki bir kaç arkadaşımla görüştüm ancak görevi Markus ve Demir Yumruktan başka kimseye söylememiştim.Cat Paw'ların en ünlü maması olan Miss Kitty'ın torunu olduğunu iddia eden Mae,bu günde oldukça yoğun gözüküyordu.Bazı toplayıcıların 10 Cat Paw dergisi karşılı özel sayı elde ettiklerini duymuştum ne kadar doğru bilmem.Burası hakkındaki en büyük söylenti ise Büyük savaş öncesinde bile var olduğu.


Hava kararıncaya kadar dinç kalmalıydık önümüzde uzun ve tehlikeli bir yolculuk bizi beklemekteydi.


Bu esna da Vault 23'te....

Güneş ışığını hep merak ettim.

Okuduğum kitaplarda ne kadar da güzel anlatılmıştı.Eski dünyadaki o güzelliklerin fazla fazla oluşu ne kadar da cezbedici.Mukaddes Fallout kitabında da yer almaktaydı bu güzellikler.Biraz olsun kalmamış mıdır acaba ? Dış dünyaya dair hiç bir şey bilmiyoruz.Neler oluyor orada ? Özel görev verilmedikçe kimse çıkamıyor,görevle çıkan ise sırra kadem basıyor.Dış dünya nasıl bir yerdi acaba?

Kavruk tenliler,Dev Fareler,karıncalar,akrepler,pençeliler ve bilimum mutasyona uğramış hayvan olduğu söylenir.İnsanların yüksek radyasyon değerleri olan bölgeler de dahi yaşadığını ve Ghoul adındaki Mutantlara evrimleştiğini duymuştum.

Aniden sirenlerin çalmasıyla irkildim.

''-1.kattaki havalandırma panellerinde ki problem yüzünden.420-465 oda numaralı şahıslar -2. kattaki odalara geçici olarak yerleştirilecek ve arıza boyunca görev ve yaşamına burada devam edecektir.'' Anons Tekrarlandı.


0'da bulunan çalışma odama gitmek için asansöre bindim.Asansör yukarı doğru tırmanırken bir an gözlerimi kapayıp hayal kurmaya başladım.Kapı açıldığında sanki huzur dolu çimler karşımda olacaktı.Kapı açıldı ve durum aynıydı.Sağlı-sollu 2 güvenlik ile selamlaştıktan sonra koridorun sonundaki odaya doğru ilerledim.


Dr.Stim !!! Dr.Stim !!! diye seslendi biri.Güzel Hemşire Heally'di bu.Sesi kadar kendi de oldukça cezbediciydi.Gri Duvarların arasında ışık süzmesi gibi hareket ederek bana doğru geliyordu.Her adımında tahrik olduğumdan olsa gerek yüzüm kızarıyordu.Bu bana bahsedilen güneşin ısıtıcı özelliğini anımsatmıştı.Güneşte kesinlikle Heally'ın sıcaklığı gibidir diye düşündüm.

Elindeki raporları bana uzatarak:

-İki hafta önce kusma şikayetinden size gelen hastaların test sonuçları efendim.

-Bende bugün için senden onları isteyecektim.Teşekkür ederim.

-Doktor eğer müsaitseniz bu akşam mesai sonunda beni de muayene etmenizi rica edeceğim.

Heyecandan sadece kafamla onaylayabildim ve odaya girdim.

Bilgisayardan yenilenen dataları ve günlük bildirileri okurken aralarından biri dikkatimi çekti.

Marshall Von Lawless için uygun böbrek ve ameliyatı gerçekleştirebilecek doktor.

Ben yapabilirdim ve istediğim fırsat ayağıma kadar gelmişti.

Devam edecek....

Lord magius/Haribo extreme culture aittir.

Önceki bölümler

Bölüm 1

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails