6 Mart 2010 Cumartesi

Semen ve Kan



Vücudunu güzelce okşadım.İkimiz de yorgun düşmüştük.Onun pürüzsüz tenini izlerken,her şey yerli yerine oturdu.Mutluydu,kendini yamamaya çalışırken.Yorulmuştum ancak iş bitmeliydi.Mutfak a girip bira aldım.

Ağızımı ıslattıktan sonra hazırdım artık gardı düşmüş,mayışmıştı.Saçlarından tutup hafifçe çektim.Dümdüz uzun saçları vardı.Hoşuna gitmişti.Gülümsedi.Bu oyunları yüzümü ekşitiyordu.Tükürdüm suratına.Başta anlam veremedi,ardından kahkahalar atmaya başladı.Çenesinden tutup geriye ittim.Bacaklarının arası hala ıslaktı.Temiz amını diledikten sonra korkmasına rağmen bıraktı kendini bir kez daha kollarıma.Bir kaç dil darbesinden sonra mutlulukla inlemeye başladı.Klitosu dilimin ucundaydı.Biraz emdikten sonra vücudu kasıldı.Vakit tamamdı.Hiç tereddüt etmeden tek hamle de ısırdım ve kuvvetlice çektim.Dişlerimin arasındaydı kutsal et parçası.


Lezzetli bir antilop budu koparmış timsah gibi hissediyordum kendimi.

Bedeni kaskatı kesildi ve fal taşı gibi açıldı güzel gözleri.Acıdan sesi soluğu kesildi.Kopmanın şiddeti ile kanla karışık zevk suları fışkırmaya başladı.Doya doya içtim.Yılların susuzluğu olsa gerek.Bir süre sonra hıçkırmaya ardından da ağlamaya başladı.Can haliyle saldırmaya kalktı çaresizce debeleniyordu.

Aslında çok güzel bir kızdı 21 yaşında iyi bir ailenin 4.kız çocuğuydu.Zengin ailesi tarafından olabildiğine şımartılmıştı.Baygın yatarken nabzını kontrol ettim.Çabuk ölmemeliydi.Sigara yakıp biraz dinlendim.Onunla tamamen tesadüf eseri tanışmıştım.Gereksiz sorular sormakta üstüne yoktu.Belki de bedeni dışın da benimle paylaşa biliği tek şeydi o sorular.

Prenses ayılıyordu.Kan kaybı yavaşlamıştı.Hafif esmer teni beyaza çalmış,şişkin dudakları sönmüştü.Dehşetle açtı gözlerini.Tirtir titriyordu.Anlamsız sesler çıkarmaya başladı.Sakince bağladım tüm uzuvlarını.Yapacak işlerin vardı daha.Mutfağa gidip et ezme demirini aldım.Güzel yüzü buna hiç uygun değildi.Kanımca bu işlem için dolgun götü daha yatkındı.Şiddeti artıra artıra vurdum ta ki kan osurana kadar.Tekrar bayılmıştı.Kan ile yıkanıyordum adeta zevkten beş köşe olmuştum.Beyaz tenim artık kırmızıydı.Kahkahalarıma engel olamadım.

Nabzını kontrol ettim.İyice yavaşlamıştı.Yavaş yavaş ölümle yüzleşiyordu.Banyoya gidip usturayı aldım.Göğüsün hemen altına yerleştirdim.İri portakal büyüklüğündeydiler.Yukarı doğru kuvvetlice çektirerek parçaladım.Bu yeni açılan iki boşluk muhteşem gözüküyordu.Daha fazla katlanamadım.Tadına bakmalıydım.Semenlerim karışmalıydı kanıyla.İşimi gördükten sonra sigara yaktım.Cesedi nasıl değerlendireceğimi düşünürken telefonu çaldı.Çantasından çıkartıp baktım.En yakın arkadaşıydı arayan.Küçük sürtük,ağır kaşar kankası Aylin.Yüzsüzün biriydi ancak iş tutmak adına hiç fena sayılmazdı.Onun telefon numarası bende de kayıtlıydı.Fırsat elime geçmişti.Zavallı nazlının vücudunu yatakta bırakıp duşa girdim.Daha önce kendimi hiç bu kadar iyi hissetmemiştim.

Banyodan hoplaya zıplaya çocukça bir neşeyle çıktım.Vakit kaybetmeden küçük hanımın eşyalarını imha ettim.Mutfaktan en keskin bıçaklarımı alarak geri döndüm yanına.Vücudu sıcaklığını kaybediyordu.Yavaş yavaş taşlaşıyordu narin bedeni.Tereddüt etmeden karnını yardım.İç organlarını tek tek özenle çıkardım.Özellikle süt pirzola kıvamında ki kaburgaları dikkatimi çekti.Üzerindeki kanları zevkle yaladıktan sonra onları yemek listeme aldım.En sona da yemekten en çok haz aldığım kelleyi bıraktım.

Her şey yolunda gitmek zorundaydı.Bütün organları yıkadıktan sonra şimdilik işime yaramayacak olanları buzdolabına yerleştirdim.Ardından Aylini aradım.Şaşırmış ayağına yattı.Hiç haz etmiyorumdum ota boka şaşıranları.Zor olmadı onu ikna etmek dünden razıydı belki de.Bu akşam yemeğe gelecekti ve her şeyi hazırlamak için dört saatim vardı.Biraz böbrek ve özel spesiyal hazırlamıştım.Spesiyali görünce ne hale geleceğini görmek için can atıyordum.Etleri pişirmeye başlamadan önce odama geçtim.Zavallı aşk dolu Nazlının cesedi yatakta kurbanlık koyun artığı gibi yatmaktaydı.

İşimin başına döndüm her şey istediğim gibi ilerlemekteydi.Tam masayı hazırlarken kapı çaldı.Gelen Aylindi.Becerilmek için geldim buraya diyordu bakışları.İstediğinden fazlasını alacaktı.Biraz lafladıktan sonra yemeğe geçtik.Yemeklerin ilk tadına o baktı.Harika,nefis,çok güzel olmuş diye söylenip durdu.Ardından Nazlının ne kadar şanslı olduğundan bahsetmeye başladı.

Benim gibi biri ile birlikte olduğu için çok şanslıymış güzel arkadaşı.Gülümsemekle yetindim.Hiç gecikmeden lafı Nazlının beni ne kadar sevdiğine getirdi.Sıkılmıştım.Bir an önce mevzuya girmek istiyordum.Yemeği yerken aniden midem bulandı.Geri yuttum.Bu da muhteşem amortisi olmuştu.Hemen mutfağa fırladım artık zamanı gelmişti.Özel servis tabağını kaptığım gibi masaya geri döndüm.Sıcaklığını koruması için kabağı kapalıydı.Aylin görünce gene yapmacık şaşkınlığına büründü.Birazdan gerçekten şaşıracaktı.Ben ona bir şey söylemeden kapağı kaldırması ve çığlıkları aynı anda gerçekleşti.Gördüğü manzara en yakın arkadaşının haşlanmış yemeğe hazır kellesiydi.Bakışlarını bana doğru döndürdüğün de gibi boğazından tutup yüzüne doğru kustum.Ne olduğunu bile anlayamamıştı.Uzun uzun kustum yüzüne.Diğer elim lede sikimi sıvazlıyordum.Derken çatalı alıp saplamaya çalıştı.Pek kaba kuvvete gerek kalmadan odaya sürükledim onu.

Bağırmaya başladığında gözlerini semenlerim ile boyuyordum.Ellerini ve ayaklarını bağladıktan sonra ağzını bantladım ve yatağa sıkıca zincirledim onu en yakın arkadaşının yanına.Odanın kapasını kitledikten sonra çıktım.Mutlak rahatlama vardı üzerimde.Bir sigara yaktıktan sonra yemeğin başına döndüm.

Karnımı doyurduktan sonra uzun bir eğlence beklemekteydi beni....Belki de şeytana armağan edebileceğim bir çocuğun tohumlarını atabilecektim.

Lord magius/Haribo extreme culture aittir.
Related Posts with Thumbnails