3 Aralık 2009 Perşembe

Ölü gibi



Ertesi sabah uzun süreden sonra mutlulukla uyandım.Huzur ve rahatlık.

Gördüğüm rüya akılıma gelince daha da keyiflendim.
Yüzlerce kurtçuk ceset kemiriyorlardı.Saatlerce sürdü ve hiç bitmedi.Kahvemi hazırlayıp sigaramı yaktım.
Balkondan etrafa bakınıyordum.İçeriden telefonun mesaj sesi yankılandı.

Kahvemi bittirdikten sonra gidip baktım.

Üç arama iki de mesaj vardı.Aramaların üçü ve mesaj biri Duru'dan dı.Diğer mesaj ise müşteri hizmetlerinden.En sevdiğim,sorunsuz ve karşılık beklemeyen mesajları onlar atmaktaydı.Bu yüzden hiç rahatsız olmuyordum bundan.Duru ise akşam saat kaçta buluşalım diye mesaj atmıştı.Daha çok erkendi bunu düşünmek için hem son zamanlarda ki sevgi dolu bakışlarından tiksinir hale gelmiştim.Ne sevgisi be kızım benim seveceğine git ölü sev demek geliyordu içimden.

Sesiz kalıyorum.

Ölü diye sayıkladım kendi kendime ve telefonu bir kenara fırlatıp;Pc başına oturdum.Karantina altındaki ölü sayısı hala iki di.Otopsi sonuçları teşhis edilememişti ve asıl gelişme İzmir'de yaşanmıştı.Yirmi dört yaşında T.Ç adında bir bayan benzer şikayetlerden dolayı sabah saatlerinde hastanede karantinaya alınmıştı.Eşinin açıklamasına göre son 3 gündür adeta ölü gibi davranmaktaymış.Bu hayat dolu genç kadın.

Ölü gibi....


Lord magius/Haribo extreme culture aittir.
Related Posts with Thumbnails