6 Kasım 2009 Cuma

Gelişmeler



Günler sonra güneş ışıkları odamı aydınlatıyordu.Bu durumdan pek hoşnut değildim.Kahvaltı yerine koyduğum sigara ve kahvemi alıp bilgisayarın başına oturdum.Haber sitelerine şöyle bir göz attığımda Galata mevzusu ile alakalı hiç bir gelişmeye rastlamam umduğum gibiydi.Dikkatımı çeken başka bir olaysa dün Gelinciğiın bana bahsettiği gibi İstanbul da bazı semtlerde ki hastanelerde görünen garipliklerdi.

Haber tam olarak şu şekilde metin edilmişti:

''Bu sabah 09:00 sularında eş zamanlı olarak Vakıf Gureba,Haydarpaşa numune ve Bakırköy devlet hastanelerinde,çalışan personelin garip davranışlar sergilemesi üzerine İl sağlık müdürlüğü tarafından inceleme başlatıldı.Bakırköy devlet hastanesinde yapılan inceleme sonuçlarına göre hastane personelinin sergilediği anormal davranışların kaynağına ilişkin net bir bilgeye ulaşılamadığı belirtildi.Olayların eş zamanlı yaşanması kafalarda pek çok soru işareti barındırdı.İlerilen saatlerde olaya dair sağlık bakanlığı tarafından açıklama yapılması bekleniyor.''


Gariplikler ard arda bir birini takip ediyordu.Bu haber kesinlikle Geliğin bahsettikleri ile paralel doğrultudaydı.En iyisi bakanlıktan yapılacak açıklamayı beklemekti.Biraz Final Fight oynayıp kafa dağıtmak en iyisi sanırım.Yıllar önce yakalanmıştım ben bu hastalığa.Her şey 7 yaşımda atari salonlarına gitmeye başladığımda gerçekleşti.Bundan asla kendimi alı koyamadım.Oyunu defalarca bittirmeme rağmen bildiğim sona gitmekten zevk alıyordum belki de.Bütün amaç aslında tek jetonla oyun bitirmekten ibaret.Tek jeton kavramı ve verilen iki hakkın her şeyden önemli olması.Gayet iyi ilerliyordum ancak Bay area bölümün sonlarına doğru haklarımı kaybettim.Ne yazık ki oyun bitmişti.Tekrar jeton atmak olmazdı.Bir sigara yakıp keyfini çıkardım.

Bu esnada telefon çaldı.Arayan Gelincikti.

-Söle dayı.

-NTV'yi aç sana bahsettiğim olayla ilgili mevzu var.

Telefonu kapatıp T.V ye doğru yöneldim.Ntv'yi açtığımda sağlık bakanı açıklama yapmak için basın mensuplarının karşısına çıktı.


''Değerli basın mensupları yaşanan olaylar ile ilgili son gelişmeler elimize ulaştı.Uzmanlarımızın yapmış olduğu incelemeye göre;Olay Sabah saatlerinde çeşitli hastanelerdeki personelin anormal davranışlar göstermesi ile başlamıştır.Hastane personelinde aşırı halsizlik,şuur kaybı,konuşma zorluğu ve bedenlerinde çeşitli yaralar ortaya çıktığı tespit edilmiştir.Tedaviye alınan personelde net bir sonuca varılamadı ancak bunun tespit edilemeyen bir virüsten kaynaklandığını düşünüyoruz.Halkımızın bu olaydan kaynaklı çok fazla tedirgin olmamasını rica ediyorum.Hastanelerde yatan hastaların güvenliği tamdır.Endişe uyandıran bir durum söz konusu değil.Uzmanlarımız gerekli önlemleri almıştır.Arkadaşlarımız sorunun sebebini çözebilmek için yoğun bir çalışma yürütmektedir.''


Lord magius/Haribo extreme culture aittir.
Related Posts with Thumbnails