3 Kasım 2009 Salı

Beklenmedik Bir Dost

Sabah olmuştu sanırım telefonum çalmaktaydı.Umursamazca kimin aradığına bakmadan açtım.


-Ne var?

-Hacı napıyon ya?

Arayan Gelincikti.

-Ooo kanka nerdesin?

-Geldim.Senin evin yolundayım.

-Tamam tamam bende yeni kalktım.Gel bekliyorum.

Bu benim için güzel bir gelişmeydi.Uzun süredir görüşmediğim bir arkadaşımla görüşme fırsatı bulmuştum.Hem bu sapkın düşüncelerden kurtulmama hem de garip yalnızlık sürecime iyi geleceği kesindi.Beş dakika içinde geldi.İkimizde de pek değişiklik yoktu.Hala aynı çürümüş yüzler.

Birer kahve içip sohbet etmeye başladık.Görüşmediğimiz zaman içerisinde yaşadıklarımızdan bahsettik.Saat ilerlemişti.Köşe başındaki garip tekel kapanmadan bir kaç bira aldık.Sohbet git gide koyulaşıyordu.Laf arasında birden gelincik bana geçen günkü galata kulesinde yaşanan olaydan haberin var mı diye sordu.

Haberlerde izlediğimi belirterek olayın bence üstünün örtüldüğünü söyledim.Daha sonra aramızda geçen diyalog şu şekildeydi:

-Hacı İstanbul da acayip bir işler var.Hatta bak gelmeden bir kaç gün önce bizim oradaki hastaneye gittim.İlaç yazdıracaktım.Bir baktım dayı,bir kaç doktor,hemşire falan filan garip davranıyor.Serilerinde solma var.Anlam veremedim.

-Sonra gelincik?

-Kafama takıldı abi o galata'daki olaydan iki gün sonra ben hastaneye gittim.O olayın yaşandığı günde Taksim de bir hatunla buluşacaktım.Hava bir acayip.Normalde bilirsin Taksim de hep bir kaos ortamı vardır ama bu seferki biraz farklıydı.İnsanların yüzünde anlam veremediğim bir endişe ve telaş vardı.

-Gelincik,bende burada o olaydan önce bir kaç enteresan vaka ile karşılaştım.

Ona iki-üç gün önce rancerle ve garip tekelle yaşadığım olayları tüm detayları ile anlattım.Duydukları onu azda olsa hayrete düşürürdü.Konuşma şu şeklide devam etti:

-Hacı ne iş ya ısırıldın mı ne demek? Ne bu hayvan dedektifliğine mi başlamışlar,vahşi hayvanlar mı türedi buralarda?

-Ne biliyim yavşak yavşak işler asıl en çok o tekelde ki tipe tutuldum.Galyana verdi piç kurusu ortalığı.

Kısa anlamlı bir sessizlikten sonra Gelincik konuşmaya başladı.

-Hayır şunu anlayamıyorum bir türlü,tuhaf olan bir şey var ancak bu tuhaflığın kaynağına dair bilgi alabilme şansım yok.Çünkü medyada garip olan bir şeye rastlamadım şu ana kadar.Her şey normal akışındaymış gibi devam ediyor.En azından basında böyle bir hava var.İyi de bu insanlar topluca kafayı mı yedi ya da topluca depresyona girme gibi bir durumu söz konusu kardeşim.Bu ne? Sadece geçen günkü Galata kulesi mevzusu kafamda soru işaretleri barındıran bir konu olarak yer aldı.Zaten o da çok genel ve üstü kapalı bir şekilde geçiştiriliyor.

-Kanka bende bunun farkındayım.Mekan Galata kulesi.Sende bende biliyoruz ki orada öle ulu orta birini katledecek pek bir müsait ortam yok.Nasıl oluyor anlam vermedim.Var bir acayiplik,bir gizem bu işin içinde.

-Bir kaç güne çıkar kokusu ama dediğin gibi olayın acayip bir tarafı olduğuna katılıyorum.

-Neyse dayı siktir et değişik mevzular.

Konuşmayı böyle sonlandırdıktan sonra sokağa çıkıp bir kaç tur atıp evlere dağıldık.Evin yolunu tuttuğumda gelincikın anlatığı olayları şöyle bir düşündüm.Yolumun üstündeki hastanenin önünden geçerken dışarı kadar sıçrıyan çığlıklara kulak misafiri oldum.Sanırım birileri mevzu patlatmıştı gene.Umursamazca eve doğru ilerlerken rancerlerde hastaneye doğru yol alıyordu.Eve vardığımda hiç bir şeyi kurcalamadan yattım,uyudum.

Lord magius/Haribo extreme culture aittir.
Related Posts with Thumbnails