30 Mayıs 2009 Cumartesi

Gariplikler



Alış-veriş için dışarı çıktım. Pek hoş olmayan bir şey hissetim. Yakınlardaki bakkal kapıları zincirle kilitlemiş elinde satırla tezgahın arkasında bekliyordu.Kapıyı yumrukladım.

Heyecanla kapıya doğru yöneldi ve ''Bas git bire deyyus''diye haykırdı.Satırının parlaklığı lazer edasıyla gözüme dokundu.Ne saçmalıyor bu çılgın diye bir an düşündüm.Çok geçmeden kapıya yaklaştı ve üstümü çıkarmamı yoksa bana saldıracağını söyledi.Şaşkına dönmüştüm.İstediğim sadece bir paket sigara ve altılık bira idi.Buna karşılık ''Lavuk musun ulan ?!? Adamı hasta etmede aç şu kapını'' diye seslendim.Zıvanadan çıkan manyak herif telefona sarılıp bir numara çevirdi. Kısa bir numaraya benziyordu. Tahminimce ''rançerleri'' davet ediyordu.Olan bitine bir anlam veremedim ve oradan hemen uzaklaştım. Kısa bir süre sonra cep telefonum çaldı. Açtığım gibi kapandı.Gizli bir numaraydı.Pek umursamadım.Tam tabanları yağlayacaktım ki rançer otosu yolumu kesti.Ellerimi yukarı kaldırmamı ve hareketsiz kalmamı emrettiler.Normal kıyafetler yerine gaz maskeleri ve çelik kuvvet üniformaları giyiyorlardı.

İki polisten uzun boylu olan yanındakine dönerek koru beni dedi. Arkamdan hızlıca bir hamle ile yere yatırıp kelepçeledi.Silahlarını bana doğru çevirip;bana zarar vermeyeceklerini,sakin olmamı ve sorulara cevap vermemi istediler.Şaşkındım.Kabul ettim.İlk soru yıldırım hızıyla geldi.

-Isırıldın mı?

Anlam vermedim.Evet daha önce sevgilim tarafından defalarca ısırılmıştım;ancak bu panik yaratacak bir durum değildi.Ateşli ve arzulu bir ısırıktan ne olacaktı ki.

Kısa boylu olan endişe ile soruyu tekrarladı:

-Isırıldın mı? Cevap ver! .Beyin fonksiyonları ölüyor sanırım dedi arkadaşına.

-Isırılmadım dedim.

Hemen İkinci soruyu yapıştırdı

-İçinde bulunduğumuz haftada kaç kere dışarı çıktın ?

Neydi bu ama şimdi? Büyük patron zaten bizleri gözetliyor.Yediğimiz her boku biliyor.Bu herifler neden bana bunları soruyordu ki?

-15 belki de 20 günden beri evimden dışarı çıkmadığımı söyledim.

Adamlar birerlerine göz ucu ile bakıp tekrar bana doğru yöneldiler.Yüz puan değerindeki üçüncü soruyu sabırsızlıkla bekliyordum.Kısa bir sessizlikten sonra evimin nerede olduğunu sordular.Bozuntuya vermeden iki adımlık yol dedim.Kelepçeyi çözüp kendime dikkat etmemi dilediler.Gazladıklarında arkalarından bakıp ortadan kaybolmalarını bekledim.

Rançerlerin ardından sadece tekerlek izleri kaldığında ise koşarak iki sokak aşağıdaki bakkala yöneldim.Koşarken gözüme iki çöp kutusu arasında sırt üstü yerde yatan bir adam gözüme çarptı.Durmadan yoluma devam ettim.Bu sefer ki bakkal sorun çıkartmadı;ancak oldukça garip davrandığı kesindi.

Dönüş yoluna koyulduğumda ise;adamın yerden kalkmaya çalıştığını gördüm.Evsiz bir ayyaş olduğunu düşünerek durmadım.Kısa bir süre ardından eve vardım.Biramı açtım ve sigaramı tüttürmeye koyuldum.Garipliklerle dolu bir gündü.Lanet ettim tüm saçmalıklara.Uzun süreden beri izlemediğim televizyonu açtım.Haberler vardı.Uğur Dündar bir tip grip virüsünden bahsediyordu.

........ HIV5(+,-)

Lord magius/Haribo extreme culture aittir.
Related Posts with Thumbnails